Receptionsansvarig
Receptionsansvarig på Ski Lodgen
När Ski Lodgen är fullbokat har vi 700 gäster att ta hand om dygnet runt. Vi har högst tryck på torsdagar och söndagar som är våra in och utcheckningsdagar. Som receptionist är du Romme Alpins ansikte utåt och möter varje gäst med ett leende. Vi är lösningsfokuserade och svarar på gästernas frågor både på plats och via mail och telefon.
Ski Lodgens personal är ett stort team och vi hjälper till både i Gästservice, Bokningen samt Lokalvård och Bar vid behov.
Om jobbet som receptionsansvarig.
Vi söker dig som älskar att vara med i interaktionen med arbetskamrater och gäster.
Har glädjen och glimten i ögat och kan inspirera och leda andra.
Du har ansvar över in- och utcheckningen.
Ser till att det är rent och snyggt i lobbyn, hjälper baren vid behov.
Du har ansvar för personalen i receptionen inkl. nattpersonal, lekrum, relaxen och massagen.
Du har ansvar för butiken som finns i anslutning till receptionen.
Du genomför också de inbokade konferenserna.
Gott samarbete krävs med Bokningen, Mat & Dryck, Lokalvård och Skidskola.
Dina administrativa sysslor under säsong är: Schemaläggning, Dagrapporter mm.
Ski Lodgen har öppet dygnet runt vilket gör att du jobbar allt från tidiga morgnar till sena kvällar.
Under säsongen ska du som ansvarig för receptionen kunna jobba alla torsdagar och söndagar.
Välkommen med din ansökan!