Bokningsansvarig
Bokningen
Bokningen består av ca 10 medarbetar som bokar in upplevelser, besvarar telefonsamtal, mejl och ge support till gäster som behöver hjälp och information om anläggningen. God kunskap om vad Romme Alpin har att erbjuda är viktigt. Du får en gedigen utbildning på plats. Våra gäster är främst familjer men vi har även skolor, föreningar och företag som besöker oss.
I rollen som bokningsansvarig arbetar du operativt med stöd av ansvarige för avdelningen för att driva bokningen framåt.
Som bokningsansvarig har du ansvar att de dagliga rutinerna sköts samt motivera och utbilda alla anställda på bokningsavdelningen – och inte minst vara en som hanterar gästernas frågor.
Du ska arbeta för att säkerställa gästens och dina medarbetares nöjdhet, kvalité och effektivitet.
Som bokningsansvarig är arbetet mestadels administrativt på bokningsavdelningen men du ska även vara trygg att hjälpa till på andra avdelningar vid behov.
Vem söker vi?
Till den här rollen söker vi dig som brinner för service och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Att kunna behålla lugnet när tempot är högt är en viktig egenskap.
Du behöver ha goda datakunskaper då vi arbetar i flera olika typer av system.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice och har erfarenhet av att leda en grupp. Vi vill att du är noggrann och en ansvarstagande problemlösare.
Flytande i svenska och engelska i skrift och tal är nödvändigt för att lyckas.
Bra att veta
Alla som arbetar på Romme Alpin får anpassade utbildningar inom service, de rutiner vi följer och de system vi använder.
Du behöver kunna ta dig till och från vår arbetsplats på egen hand, med bil eller kollektivt, och vi ser gärna att du förstår och kan uttrycka dig på svenska.
Romme Alpin är en rök-, snus- och drogfri arbetsplats.
Tjänsten innefattar arbete vardagar och helg, även kväll kan förekomma. Du ska vara tillgänglig för arbeta fem dagar i veckan.
Tjänsterna gäller säsong-/timanställningar. Lön enligt avtal med Hotell och Restaurang.
Välkommen med din ansökan!